Hatıra

Yine bir eylül günü
Usum kırık,
Umudum sararmış bir halde.
Güneş her zamanki gibi,
Görüp de ulaşamayacağın bir mesafede.
Sıcaklığına ihtiyacım var.
Ama ısıtmıyor.
Tekilaya sığınıyorum.
Hatırlıyorum.
Ayrılırken
Kızılımın kolumu sıkışı geliyor aklıma.
Bir bebeğin annesinin parmağını sıkar gibi,
Candan ve sıcak bir şekilde.
Ürkütmekten korkuyorum onu.
Yoksa çoktan o harikulade dudaklarına asılmıştım.
Hayvani duygularımı törpülemeye çalışıyorum.
Bu sefer kızılımı parçalamak istemiyorum.
Diğerlerine yaptığım gibi…
Anlam katmaya çalışıyorum
Onunla geçirdiğim her ana.
İleride içmeye değecek daha çok hatıram olsun diye…

4 yorumlar:

Anonymous Adsız said...

BİR İSTANBUL MASALI

Sana bir masal anlatmştım
Bir İsanbul masalı....
Yolu sevgiden geçenlerin masalıydı hani,
Hani kanatlarımız olsa uçacak kadardık,
İçimde yarım kalmış bişeyler olan
Ve tamamlanmayı bekleyen bir masal....

Daha dün gibi aklımda DELİ KIZ,
'Kız kulesinde benim için bir çay iç' deyişin
Daha dün gibi aklımda
Sana türk kahvesi ısmarlama sözlerim....
Daha dün gibi aklımda DELİ KIZ
Bana köpüklü bira ısmarlama ısrarların....

Sana bir masal anlatmıştım
Bir İstanbul masalı....
Boğaza nazır yalıların olduğu değil
Maçka Demokrasi Parkında tek başıma
Oturup çay içmelerim hiç değil....
Yanlızlık,yok oluş değil....
Sana bir masal anlatmıştım hani,
Bağ bozumlarının olduğu....

Yolu sevgiden geçenlerin masalıydı hani,
İhanetin olmayacağı,çocukça bir masal....
Olmadı DELİ KIZ olmadı....
Affet demek kolay....
Lütfen affet....

Sana bir masal anlatmıştım
Bir İstanbul masalı....
Ve galiba
Masal bitti
Lütfen affet....

2:15 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

bu nasıl ama biraz daha derin duygu okuyana yansıtma yaşat

2:16 ÖÖ  
Blogger GdA said...

Kendi içinde anlamlı olabilir, ama benim için anlamsız.

1:42 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

terbiyesiz en azından saygılı ol :))))

3:48 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home